23 juni 2024

Feestavond “Met de tijd mee”

Jong en oud, samen goud

Zaterdagavond 29 juni vond in het Ontmoetingscentrum in Beek en Donk een feestavond plaats die ontstaan was door een samenwerking tussen de jongeren van de afdeling “Place to be” van de LEV groep en de Seniorenvereniging Beek en Donk. Daarbij moet worden gezegd dat het werk voor het grootste deel is verricht door de jongelui onder begeleiding van Miranda Goedemans.
Bij het voorwoord is er een fout ingeslopen: een gulle bijdrage voor deze avond was gedoneerd door de Dorpsraad en niet door de Seniorenraad.
De leidraad voor deze feestelijke avond was muziek uit de jaren 60, 70 en 80 , maar  discomuziek vormde wel de hoofdmoot. Ook uit deze tijd waren de versieringen in de zaal en aan de wand. De opkomst was boven verwachting, zodat de zaal praktisch vol zat, wat natuurlijk de sfeer ten goede kwam. Er was een gezellige, royale dansvloer en daar werd dan ook druk gebruik van gemaakt.
Voor sommige senioren was het geluidsniveau wat te hoog, maar de meesten vonden het prima.

Deze jongeren van de LEV groep hadden als opdracht om zelf een complete feestavond te organiseren voor senioren en daar zijn ze , op wat kleine schoonheidsfoutjes na, heel goed in geslaagd.
Men moet natuurlijk ook beseffen dat het geen volwassen professionals zijn en daarom hebben zij zeker een groot compliment verdiend.
Om 22.00 uur was het feest helaas voorbij en ging men vrolijk en lekker opgewarmd huiswaarts. Bekijk de film van Mooilaarbeek: