23 juni 2024

Introductieavond nieuwe leden

Gezellige avond voor nieuwe leden Seniorenvereniging Beek en Donk

Bij de Seniorenvereniging Beek en Donk was er woensdagavond 19 juni in het Ontmoetingscentrum een bijeenkomst voor de nieuwe leden .
Een aantal mensen had gehoor gegeven aan de uitnodiging en kregen op deze avond uitgebreide voorlichting over de structuur van de vereniging en de vrijwilligers van het bestuur stelden zich aan hen voor. Tevens gaven zij uitleg over hun werkzaamheden binnen de vereniging.
Ook werd er stilgestaan bij alle activiteiten die jaarlijks georganiseerd worden, zodat men een goed idee kreeg dat er inderdaad voor elk wat wils is.
Het belang van KBO Brabant , waarvan men een onderdeel is, werd ook benadrukt.
Via een projectiescherm werd door Peter Vogels uitgelegd hoe de website werkt en dat men voor de meeste vragen hier wel een antwoord kan vinden. Mocht dat niet lukken, is er altijd nog de 2-wekelijkse Inloop in de Waterpoort voor meer informatie.
Na de pauze met een lekker drankje was er nog gezellig samenzijn waarbij men elkaar beter kon leren kennen, zowel met het bestuur als met elkaar.
Na afloop sprak iedereen van  een geslaagde avond!