Kaartliefhebbers opgelet.

Ook dit jaar starten we weer met de winter rikcompetitie en het belooft opnieuw een gezellige bezigheid te worden.
Net zoals andere jaren spelen we op de 2e en 4e donderdag van de maand; behalve in december en maart, dan alleen op de 2e donderdag.
De 2e donderdag, in maart is de laatste rikmiddag met de prijsuitreiking van de competitie.

We beginnen op 10 oktober ook nu weer in het Ontmoetingscentrum.
U kunt ook deelnemen als u geen lid bent van de Seniorenvereniging.
De totale kosten voor deelname aan alle middagen zijn: voor leden € 20,- en voor niet leden € 30,-; dit is  inclusief een kopje koffie of thee.

U kunt u inschrijven door een briefje in te vullen met uw naam, zeker ook uw telefoonnummer en eventueel uw e-mailadres en uiterlijk voor 1oktober in te leveren met uw inschrijfgeld bij Piet van Oosterwijk, Burgemeester van de Weidenlaan 16 in Beek en Donk.
Inschrijven kan ook door uw gegevens via mail te zenden naar  seniorenverenigingbeekendonk@gmail.com en tegelijkertijd uw inschrijfgeld overmaken naar rekening nummer NL92Rabo 0112096158 t.n.v. Seniorenvereniging Beek en Donk onder vermelding van Rikcompetitie 2024/25.

Wij zien u graag op 10 oktober en breng uw vriend, vriendin, buurvrouw of buurman ook mee.

Bij verhindering moet u uiterlijk om 10.00 uur op de dag van spelen ( eerder mag ook ) dit even melden aan Antoon Nooijen, telefoonnummer 0492 463090