17 februari 2024

Kunstlezingen afgesloten

Reeks kunstlezingen van Dr. Ger Jacobs succesvol afgesloten

Met de laatste kunstlezing afgelopen 15 februari in het Ontmoetingscentrum heeft de Seniorenvereniging Beek en Donk het seizoen 2023-2024 wat dit betreft op een succesvolle manier afgesloten. Ook deze lezing over de schilder Wassily Kandinsky zorgde voor de grote groep luisteraars weer voor een fijne middag met een duidelijke uitleg en mooie presentatie over het leven en werk van deze kunstenaar.
Zoals bij alle voorgaande lezingen was het publiek weer vol aandacht voor de boeiende verhalen van Dr. Ger Jacobs over de ontwikkeling van de gekozen schilder en kreeg hij hiervoor na afloop veel complimenten. Seniorenvereniging Beek en Donk hoopt dan ook dat hij in het najaar weer een nieuwe reeks klaar heeft staan voor het winterseizoen.
Maar eerst staan er nog veel verschillende activiteiten op het programma tot aan de zomer waaraan alle senioren van Beek en Donk weer kunnen deelnemen.

Zie voor meerĀ  informatie: www.seniorenverenigingbeekendonk.nl.