Biljartclub ’t Bedonkske.

Even voorstellen!
Biljartclub ’t Bedonkske is een onderdeel van Senioren Vereniging
Beek en Donk en opgericht 01-09-1998. Wij bieden dus al 26 jaar  lang een gezellige biljartmiddag voor de senioren op de woensdag in het Ontmoetingscentrum te Beek en Donk.

Momenteel (20-8-2024) met 21 leden waarvan 4 dames. Jazeker, ook enkele dames hebben de weg naar het biljart gevonden! De wedstrijden beginnen rond 13.00 uur en zijn meestal om 16.30 uur afgelopen.

In één grote kompetitie, dus geen A of B klasse, spelen we op 3
tafels vanaf de 2e woensdag in september t/m half mei. Enerzijds voor een gezellige middag en anderzijds speelt het win- element natuurlijk ook een belangrijke rol. Want wie mag zich aan het einde de kampioen(e) en clubkampioen(e) noemen en mag de “Martien Penninx” wisselbeker in ontvangst nemen?
Heb je interesse of wil je zo maar eens binnenlopen, geen probleem. Iedereen is welkom.

Met een eigen, klein bestuur, incl. wedstrijdleider proberen we het voor iedereen naar de zin te maken. Het moet echter wel van 2 kanten komen, toch? Omdat we onderdeel zijn van de SVBD vallen wij dus onder de reglementen van SVBD (seniorenvereniging Beek en Donk). Ten aanzien van de biljartclub hebben we natuurlijk ook ons eigen Huishoudelijk reglement wat goedgekeurd is door de biljarters tijdens de algemene jaarvergadering van de biljartclub.

Zin om te komen kijken?? Je bent van harte welkom.
Joop Kerkhof, voorzitter biljartclub ‘t Bedonkske.