Samen uit eten

In 2023 is het idee opgepakt om gezamenlijk met leden van de Seniorenvereniging Beek en Donk te gaan eten. Het idee is destijds uitgewerkt en nu verheugen zich gemiddeld 60 leden op weer een gezellige lunch of diner.

Er wordt een locatie in de buurt gekozen en met het restaurant worden afspraken gemaakt voor de lunch of diner en de prijs. Op de kalender tref je informatie aan over de datum, de locatie en het tijdstip.

Aanmelden kan via mailadres: pcemvogels@gmail.com of bij de inloop in de Waterpoort elke 2e en 4e dinsdag van de maand. Je mag ook vanaf 14 dagen voor de afspraak bellen: 06-30375665.
Mocht je mee willen rijden met iemand, laat dit dan ook even weten: de chauffeur kost dan € 2 per persoon. Hiervoor hebben we ook een aantal chauffeurs nodig: graag melden bij ons.

Mocht je zelf nog leuke ideeën hebben, dan horen we die graag, dan kunnen wij dit meenemen in onze keuzes.

Onderstaand treft u enige foto’s zodat u een indruk krijgt van deze actie.